woensdag 16 december 2015

Wishlist #1

Hi! Wat leuk dat je mijn eerste artikel leest op Bimotie! Ahhh, zo spannend! Ik heb besloten om me niet in een speciaal artikel voor te stellen. Ik hoop namelijk dat wanneer jullie mij langer volgen vanzelf een goed beeld van mij krijgen. Vandaag heb ik voor jullie mijn wishlist van de h&m. Wanneer jullie mij goed zouden kennen weten jullie dat mijn halve kledingkast uit artikelen van de h&m bestaat. Ik kan er eigenlijk altijd wel wat leuks vinden. De laatste tijd vind ik de collecties van de h&m echt supertof! Ik zie echt super toffe outfits voor me met de verschillende artikelen alleen zie ik mijzelf er niet helemaal meer in lopen. Toch heb ik een aantal items gevonden die ik dolgraag in mijn kast zie hangen. Ben je benieuwd wat er nog meer op mijn wishlist staat? Klik dan op 'meer lezen'!

High Skinny Jeans Girlfriend Jeans High Skinny Jeans


Katoenen Blouse Gebreide trui - BouclĂ©jas
Mijn wishlist is niet erg groot dit keer, maar oh wat zou ik blij zijn als deze items in mijn kast zouden hangen! Ik vind vooral de jas echt supertof. Ik denk dat hij echt heel lekker zit en dat je er lekker in weg kan kruipen als het koud is buiten. Ook de trui lijkt me superfijn voor deze tijd van het jaar. En oh mijn lieve hemel, hoe vet is die girlfriend jeans? Maar helaas, ik ben op dit moment een arm studentje die echt geen geld te besteden heeft. ;( 

Wat vind jij van mijn wishlist? 

Liefs, Iris 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten