donderdag 7 januari 2016

Kamer Inspiratie

Hi! Vandaag heb ik voor jullie wat inspiratie op interieur gebied, voor zowel de woonkamer, keuken en de slaapkamer. Ik wil thuis namelijk wat veranderen aan mijn interieur, maar weet nog niet precies wat. Daarom heb ik even wat inspiratie opgedaan en deze deel ik graag met jullie. Wanneer je meer wilt lezen klik dan op 'meer lezen' onder de foto.






Ik kan echt urenlang naar deze foto's blijven kijken. Wat ik zelf wil weet ik nog niet zo goed, maar ik heb in ieder geval al wel wat ideetjes opgedaan. Alle foto's komen van mijn tumblr pagina af, waar ik ook andere foto's post van lekker eten, lifestyle en fashion. Om een kijkje te nemen op mijn tumblr pagina klik hier. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vinden en er een beetje inspiratie uit hebben kunnen halen.

Liefs, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten